
Yashica přišla o zpravodaj!
Pátek, 08 Listopad 2013 08:00 - 

Když byla současná radniční garnitura v opozici, volal zejména Pavel Heřman (HZNR!)
po zrušení městského zpravodaje, a to nejméně dvakrát. Důvodem bylo zaměření
pokleslého plátku za šéfredaktorování člena ODS Milana Krčmáře. Třebíčský zpravodaj
se stal hlásnou troubou maško-uherského vedení, opozice nedostala vůbec prostor,
protože rada města se prohlásila redakční radou a opoziční názory nepřipustila.

  

Jen se Heřman s Pavlem Pacalem (Pro Třebíč) uvelebili v křeslech starosty a prvního
místostarosty, změnili názor o 180 stupňů. Zachutnala jim moc a potřebovali hlásnou troubu
stejně jako jejich předchůdci. Zpravodaj tedy nezrušili, ale pokračují v jeho vydávání. Dosud
jeho produkci zajišťovala firma Yashica, říká se, že díky podpoře Heřmana a Pacala v
předvolební kampani na stránkách Horáckých novin.

      

  

Nyní rada města prodloužila vydávání o další dva roky. Yashice však výrobu Třebíčského
zpravodaje vzala. Na základě výběrového řízení bude časopis produkovat společnost Samab z
Brna, kde se dosud zpravodaj tiskl. Samab porazil nejen Yashicu, ale i např. jihlavskou Parolu,
která vydává Jihlavské listy a Třebíčské noviny.

  

„O výsledku soutěže už vím. Pro Třebíč jsme připravili zajímavou cenovou nabídku a to asi
rozhodlo,“ řekl našemu serveru ředitel nakladatelství Martin Bradávka.

  

František Ryneš

 1 / 1


